.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یوسف نژاد:نظام حمایتی از دانشگاه ها ترسیم شود
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار ترسیم نظام حمایتی از دانشگاه ها شد و گفت: برش استان مازندران از شاخص های قانونی در بخش علمی مشخص شود.

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژاد عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان با اظهار اینکه آموزش عالی برعهده وزارت علوم استان درباره اقتصاد استان گفت: اقتصاد استان کشاورزی است و دانشگاه ها باید از جوانب مختلف تقویت شوند.

 

وی گفت: رشته های موجود در دانشگاههای استان باید با شرایط اقتصادی، کشاورزی، آب و هوا، اکولوژی، جنگل و غیره تطبیق داشته باشد و دانشگاه های ما باید برای بخش های صنعت و غیره مرجع باشند.

 

وی افزود: در حال حاضر وضعیت دانشگاهی ما با نیازهای مختلف در جامعه فاصله دارد و نظام حمایتی از دانشگاه ها ترسیم شود تا همه دانشگاه ها از آن بهره مند شوند.

 

یوسف نژاد ادامه داد: نقش دانشگاه ها در اقتصاد کشاورزی مازندران تاثیرگذار است و اکنون رگه های مثبتی از فعالیت آنان وجود دارد و آمایش سرزمین در استان از نظرعلمی مورد توجه قرار گیرد زیرا ساختار اموزش باید تغییر کند.

 

این نماینده مجلس با اشاره به بیماری های رایج ناشی از وجود کود سم در بخش کشاورزیخواستار بهره گیری از روش های علمی در این بخش شد.

 

وی با بیان اینکه ۲۹ شاخص توسط قانونگذار برای وزارت علوم درنظر گرفته شده است گفت: برش استان مازندران از قانون برنامه چیست و ایجاد شعب و پایگاه های آموزشی با مشارکت دانشگاه های خارجی نیز مدنظر قرار گیرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.